Summa sidvisningar

onsdag 20 februari 2013

Tjejdag och Underbara kvällsord!!!

Nu i kväll låg jag bredvid Isolde och som alltid berättar jag för henne hur mycket jag älskar henne. Idag va hennes svar på det- Jag vet att du älskar mig mest i världen, vi är ju bästa vänner VI!
Älskade ungen min!
Hon är bedårande,underbar och har kommit så rätt in i mitt liv på precis rätt tid. Som om hon förstod att det va JUST då jag behövde henne som mest......

Jag överraskade henne med en Tjejeftermiddag i Skövde.

Vi gick hand i hand och fikade,kollade på det hon ville,tittade på små hårgrejer,förkläden,skor, och fiskar...Hon fick handla dom kläder hon önskade.

Jag köpte mig en ny foundation på Make Up store. Den ska var gryyyyym!
Hoppas jag,för det priset!

Sen va det lite småstressigt att hinna till gympan.


Avslutade vår Tjejdag i soffan!!!

Isidor och Johan fick ha grabbdag...storebror dök upp här sen.

Johan är hos min mamma nu och hjälper henne och skulle snabb träna. Ringde nyss och va sugen på en film i kväll. Han jobbar hela helgen så vi får ibland ha lite "mitt-i-veckan-mysigt".

Shiiiit,tror jag börjar bli förkyld. DET finns inte utrymme till just nu FAKTISKT!!!!!

Just förkyldningar har vi klarat oss hur bra som helst ifrån.
Jag är EXTREMT noga med min handhygien,kanske därför i alla fall jag klarat mig.
LOVE

Fika på Rådhuset är toppen!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar