Summa sidvisningar

onsdag 27 februari 2013

JÄSP!!!

En halv natts jobb...lite som när Isidor va liten och man typ va vaken från 02.30. Kom hem vid 7.30 och då va dagen i full gång. Frukostdax!!!
Tanken va att jag skulle sova en stund men känner mig pigg  och får ligga i soffan lite idag bara. Har inte ro att sova...
Vi ska på 1 års kontroll med Isidor snart!

Jag behöver lite mer kaffe.
Tror nog kanske jag hoppar över träningen idag. Eller så tar jag det när tillfälle ges sen.

Lägger in gårdagens ordrar och tycker det är grymt kul att få "jobba" lite...för detta ska jag räkna som jobb har jag bestämt mig för. DET är nu "mitt jobb" och då ger Johan mig chansen att få göra detta ostört.

Käner mig sunkig efter att varit vaken sen 02.00...en dusch och ett lager Brun utan sol kan göra underverk idag.

Vädret ser ut att bli fantastiskt!!!

En promenad får det nu bli....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar