Summa sidvisningar

måndag 18 februari 2013

Sommarplanering och sköna Måndag!

Gillar måndagar. Veckan är igång och nya saker väntar!

Hos oss sover vi alla gott nattetid nu mer. Det gör ju att man ser fram mot morgonen och dagen på nåt vis. Isidor och jag smög ner vid 7 och han fick bada, sen smyger Isolde ner. Lugn morgon!

Idag va det Kyrkans Hus. Detta fantastiska ställe och jag fick träffa Anki. Det va ett tag sen sist!

Denna dag är ganska fullspäckad. Nu ska vi ta igen oss lite inför Barntimmarna ,jag ska träna och sen jobba i kväll. Sen kl 22.45 står Johan i startposition för att åka och jobba natt. Så här ser inte alla våra dagar ut .....verkligen inte!

Jag ska jobba lite vid datorn nu en stund medans Johan tvättar bilen,sonen har åkt och jobbat ,Isidor sover och Isolde kollar på "Saltkråkan"!



Har beställt en ny kalender som jag väntar på. Fick ett tips från Mickan. Nu är en sån beställd med bilder i mängder!!!!


Dax att göra nytta!!!!

Isidor tränar och tränar...men vågar inte släppa än!




1 kommentar:

  1. Vad kul :) jag är jätte nöjd! Enda minuset är att inte veckorna står märkta men de finns ju i kalendern längst fram så det funkar :)

    SvaraRadera