Summa sidvisningar

onsdag 6 februari 2013

Jag gjorde det!

NU har jag nåt mitt "eget" satta mål. Jag hade en målbild i mitt huvud. Precis så jag ALLTID gör när jag ger mig in i det här vikt-köret! Tror det är bra att ha en bild i huvudet.
Nu har jag nåt dit, mitt första mål Det är häftigt och roligt och jag är stolt.

Med det är det inte sagt att jag nu bara sätter mig ner. Nej,då....jag fortsätter så klart men utan nån större press . Också skönt!
Nu är det ju bara att träna upp kroppen igen. DET är nästan det roligaste!
Nu har man gjort det där "tråkiga" och slitiga ...nu är det finlir och hård träning och det gillar jag MASSOR! Älskar att träna,i synnerhet när man mår bra i sig själv nu.

Jag vet att många av ER läsare är mammor,kämpande sådan med både det ena och andra och vikt och träning. Hoppas jag kan motivera Er liiiite . Få er att nå Era mål! Det är ju inte på nåt vis omöjligt!
Bloggen kommer inte bara handla om vikt och träning. Från början va detta en träningsblogg. men det va för 6 år sedan. Hänt mycket sen dess....massor av saker!
Idag är träningen ett verktyg för mig att må bra, så mycket som händer i kroppen när man tränar. "Lyckohormoner" är vi nog alla lite beroende av.

Jag kommer aldrig mer vara 25 år och supertränad. Det är inte DET det handlar om......

Dax för lite matlagning. Hos oss blir det lax.

Jag tränade nu på morgonen så det är klart. Johan är iväg nu....

Onsdag,mitt i veckan...snart helg och vi ska till Göteborg. Oups...NI vet vad som är där i helgen va???? BÅTMÄSSA....haha....Ja, OCH MELLO!!!!!!!

Snart dax att hämta GLÄDJE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar