Summa sidvisningar

måndag 11 februari 2013

God Måndag!

Vardag!
Startade den vid 05.00 idag. En aning tidigt om ni frågar mig. Det är ISOLDE som vaknar såååå gräsligt tidigt. Inte Isidor som ändå somnade kl 18 igår.

Såååå jag konstaterar att vi får en lååååång härlig dag framför oss.

Vi har rensat i min garderob. Köpte lite nya kläder i Göteborg och då är det skönt att rensa ur det gamla som man ändå inte använt på nåt år....eller mer. Har man inte använt kläder på 6 månader så gör man det inte sa nån "rensexpert" på Tv en gång.
Alla stoooora jeans är nu i plastpåse och ska få lämna mig.

Isolde har serverat låtsas kaffe under tiden . Nu sover lillebror och vi ska börja röja nere lite.  Orkar inte städa alls idag. Känner mig yr av trötthet och min reumatism har idag slagit till hårt i händer och axlar. Typisk när jag är trött och det är kallt.

Förbereda lite lunch och i eftermiddag ska vi nog gå ut en stund i snön!!!

Ha en bra Måndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar