Summa sidvisningar

fredag 22 februari 2013

Karusell en vanlig fredag!

Å,fyyy så hemskt detta är. Jag har fått "karusell-sjukan". Ni som haft den VET vad jag pratar om. När hela jag och allt annat bara snurrar. Sägs att det är öronkristaller i obalans. Jag går som i luften.....Typiskt denna helg då Johan jobbar och jag är ensam från tidig morgon till sen kväll fram till månad morgon.
Är ju inte så att det direkt går över på nån dag detta!!!!

Igår fick jag se på en fin mage på mitt pass igen. Underbart att se blivande mammor hålla igång. Charmigt när dom kommer med sin mage....Söta fina Hanna hänger i. V 25 och bedårande vacker!!!

Idag är ju vägdag för mig och februari månad gick som jag önskade....ca 2,5 kg ner denna månad. Då har det varit MYCKET firande ändå.

Är i valet och kvalet om jag ska köra Fighten mars eller april också. Känner mig lite sugen.....Dra ett par kilo till...

Nu är vi igång med vår dag här. Isidor leker på golvet och Isolde sitter hos mig och kollar "Bollibompa".

Idag är det Sångstund på Familjecentralen.

Fundera på om vi ska ta en promenix innan!

Ha en bra Fredag!!!
Hittade en gammal bild på en liten ISOLDE!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar