Summa sidvisningar

onsdag 13 februari 2013

Zzzzz....Zzzz....

Aldrig någonsin har jag sovit djupare än i natt.
Alla andra har också sovit bra tack å lov.

Mycket kaffe startade dagen för jag känner mig ändå inte utvilad.
Isidor sover mest efter pärsen.

Solen lyser och det ser hur härligt ut som helst. Vilket sportlovsväder!!! Kan ju inte bli bättre.....Kollar på Instagram på alla härliga ute-bilder i skidspår och pulkbacke. Här har vi inte gjort nåt sånt....En av sönerna ska åka skidor en dag och den störste sonen jobbar mest på lovet. Härligt att hittat så rätt i sitt yrkesval.
I sommar tar han studenten, jag har redan börjat planera!

Igår skrev jag ett låååångt inlägg som jag radera. Det händer då och då....
Idag känns det bra att jag gjorde det.

Ibland önskar jag att jag kanske skulle "seriefigur-blogga" mer....kanske inte dela med mig fullt så mycket. Jag gör några striktare försök i bland,sen faller jag tillbaka till MIG SJÄLV igen.

Jag delar med mig av mina barn,min familj i det stora hela...min viktresa....ja,ganska mycket. men lååååångt ifrån alls. Tycker jag hittat en ganska bra balans i mitt skrivande. Men ibland blir jag också ifrågasatt lite...och det är helt okej tycker jag. Men ibland är det lite jobbigt. När det handlar om saker som JAG vet hur det är men KAN inte förmedela hela bilden till er...som Isidor tex. NI vet ju inte....men VI vet!
Att jag har med honom ut i affärer,kanske jag borde vara hemma .....VI vet vad VI gör.  Men kan tyckas konstigt i skrift.

Därför kanske man ska vara ännu mer försiktig.

Ja,ja.....

Nu ska jag styra upp min mat lite veckan ut.

Träning i kväll...och veckan ut.

Idag blir stora tvättardagen....Shit,va man kommer efter med magsjuke-tvätt.



Inga dagsfärska bilder på oss idag.....Vi går runt som några uteliggare här!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar