Summa sidvisningar

söndag 24 februari 2013

Lyxig dag....

Idag blev vi bjudna på lunch hos mamma. Känns lyxigt att sätta sig vid dukat bord.
Min träning fick utebli idag. 3 dagars vila i rad fick det bli. Har nu en hel vecka på mig at träna så mycket jag vill. Johan är pappaledig...betyder båda hemma!!!!

Mamma gick med mig på en promenad då jag skulle hem. Underbart ute nu när solen lyser och det är ljust fram till 18.

Sonen fick åka och handla idag och Isidor och jag bakade dinkel/grahamsfrallor till kvällens räksoppa.

Räksoppa är ofta önskematen hos oss.....den är underbart god och jag tog lite i kväll också. DENNA är mättande....Jag blev proppmätt på mina 2 dl!!!

Nu väntar jag in Johan och Isolde. Längtar så efter henne och hon kommer väl ha massor att berätta!!!!
 Isidor la jag precis nu. Han har åkt på sin sparkbil i kväll här.....Brorsan fick sitta och parera lite!!! Men han fixar det bra.

En härlig helg som nu ska avrundas med en lååååång dusch och hårinpackning....morgonrock och soffhäng!!!
Fina unge ....du har lärt mig så mycket under ditt första år. Om både mig själv och annat!!!! TACK för det ISIDOR!

Ge mig lite vår snart känner jag!!!

RÄKSOPPA ska det bli av detta!


Snygg bil sa jag...EKOLOGISK sa Anki. Säger en del om oss....haha!!!


3 kommentarer:

  1. PLIZZZZ Det receptet får du allt dela med dig av! kramen Cissi

    SvaraRadera
  2. Mmmm lite mått på mängderna till soppan;) blev gööör sugen...

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, snygg och miljövänlig. Hoppas att den blir ordentligt lekt med också!

    SvaraRadera