Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Vi är "taggade"!!!

Dagen blev åter till kväll för fort.

Vi har just vinkat av våra gäster. Kalas idag hela eftermiddagen . Så mysigt att träffas.
Isidor är väl inte super duper piggelin precis. Han va nog mest nöjd med tårtan idag....


Jag startade  morgonen med ett hemma träningspass. Det är toppen på helgen tycker jag då jag inte riktigt tycker det känns okej att dra till gymmet vid 9 tiden. Blev tabata appen idag.
Vi tog oss sen ut och fram mot våra stora stad.....inte mer spännande än ICA men!

Fixade tårta. Skulle blivit en BABBLARNA tårta men det gick sådär. Blev nåt annat i stället....haha.

Sååå nu är vi taggade inför Mello i kväll. Lite godis till mig och vi ska beställa mat.
Ingen bra "mathelg", eller så är det så. Beror på hur man VÄLJER att se det.
För övrigt så trivs jag så bra just nu....hittat tillbaka till mitt gamla jag. DET är för mig en sån vinst,en sån känsla av TOTALT lugn!!!!

Nu ska vi hålla det och jobba vidare. Men just den biten kan jag ganska bra......

Isolde har bytt kläder för säkert 10 gången idag. Jag har fått en flicka och inser att våra konflikter kommer handla mycket om detta....det gör det redan NU!!!!!
Min syrra har TRE.........hur har hon lyckats genom åren!?!?!
Ungen är 3,5 år.....


Dagen i bilder......

1 kommentar: