Summa sidvisningar

söndag 7 september 2014

Cykla,grilla spela!

En sån toppen söndag!
Lilla Isolde har nog cyklat en mil idag....på riktigt! Käre tid som hon trampat med sina små ben.
På förmiddagen gick vi med vagnen och hon cyklade och nu har vi cyklat hela vår ringled i stan. Vi tog en glass på vägen.

Vi grillade på lunchen och det kändes som sommaren började om....ljuvligt. Vi spelade kubb och brorsan kom hit och fikade med oss.Han går på gymnasiet på annan ort och bor borta hela veckan.

En riktig hemmadag!

Jag är helt slut efter att tränat,promenerat och cyklat dagen lång!
Vi sa nu lägga små barn och ta oss lite vuxen tid. Varma mackor står på menyn!'

I morgon få jag ta mig ledigt ,Isidor och jag ska till KSS för koll IGEN!!! Vi hr mycket såna besök och det gör att jag halkar efter på föreläsningar nu. Som tur är så ligger dom ute så jag kan ta de av dom ändå.
Har fått nåt kladd i tangentbordet och får trycka md våld för att få till vissa bokstäver. Kan vara lördagsgodis! Därför fattas det nån bokstav här och är.....

Nu ska jag borsta små tänder och njuta av en riiiiktigt slapp söndagväll.
Morgon hos oss...full fart!!!!


Jag är rik!


Dyrkar sin bror....



Mor ska lämnat hemmet för träning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar