Summa sidvisningar

fredag 26 september 2014

I min kostym...

God kväll!
Idol på Tv...en sover och en är vaken av barn.
Mor...ja,hon sitter i sin SSK kostym än...dock har jag tagit bort namnskylten.  Idag är det en sliten liten familj...denna vecka har varit hård.

En bra dag för mig som startade med att locka hår....förhandla om kläder som skulle på eller inte på.

När jag kom hem så var det nästan direkt iväg och lämna av kassar av kläder på helgens bytardag. Toppen grej verkligen!!!! Nu har jag rensat i källaren ordentligt!

Vi har haft Tacokväll och bakkväll inför morgondagens kalas.

Isolde har tjatat i flera dagar om dessa Tivolibananer hon sett på Bolibompa...i kväll fick vi till det. Jag skrattade så jag tjöt åt resultatet...så klart!

Ha en trevlig Fredag!!!
En stor kraaaaammmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar