Summa sidvisningar

lördag 6 september 2014

Helg!

God eftermiddag!
Vilket väder...
Vi har precis kommit hem från en skogspromenad och  nu tänt grillen. Barnen har lekt i skogen bland pinnar och stenar. Dom älskar detta!!! Vi tycker det är så rofyllt och härligt så vi klagar inte.
Igår kväll va vi uppe på berget och plockade blåbär igen och bara lekte. Vilken lekpark denna skog är!!!!

Träningen funkar fin fint! Igår va jag faktiskt uppe på berget och sprang/gick! Idag bestod tränigen av ett pass i Boxen. Idag va det släde,hopprep,kettlebells och pressar. Ingen märkvärdigt alls men så skönt. En bra träningsvecka med en vilodag. Ingen fara, det är blandade pass...vissa knappast träning utan vardagsmotion anser jag.

I morse åkte vi till Skövde och jag fick en ny kamera. Den är grym! Den hade vi med oss ut i skogen nu. Har mängder som hört av sig och vill fota allt från familj till bröllop. Men nu är jag med kamera igen!!!!

Jag har hamnat i lite Bloggtorka som ni märker. Har inget direkt jag vill dela med mig av . Det rullar bara på...veckorna går fort...jag mår fint...i är lite småförkylda....vädret är skönt...livet är snällt !!!!
Okomplicerat och så där lugnt!!!











1 kommentar:

  1. Hej! Gillar din blogg den är inte så ytlig som vissa kan vara utan du skriver från hjärtat =) Sen har jag en fråga, köpte en tavla från dig förra julen till mitt barnbarn som var jättefin nu undrar jag om du ska göra fler till jul? Skulle vilja ha nåt till mitt andra barnbarn jag fått i våras =)) är ju inte dags än men kollar läger haha...

    SvaraRadera