Summa sidvisningar

tisdag 9 september 2014

Styrke prov, sprit och fotboll!

En lång dag i skolan! Jag tycker Folkhälsa är otroligt intressant och viktigt. Idag pratade jag med en Hälsoplanerare i en av grannkommunen då jag ville vet lite hur det såg ut med vår Folkhälsa, då mer specifikt kvinnor/män. Spännande och få reda på HUR dom jobbar!

Vissa av föreläsningarna är toppen och vissa håller faktiskt inte riktigt måttet kanske...olika!

Idag fick jag en fin present från Marika...SPRIT i rosa förpackning...vi pratar handsprit!!! Gullig lite present!!!!
I morgon ska jag till henne på kvällen,blir nog mycket trevligt!!!!

Jag har hunnit med ett riktigt bra pass i boxen. Effektivt och utan vila....idag kunde jag köra axelpressar med 40kg...sen max-djupa knäböj med 60 kg....att just köra knäböj på det viset med fri stång gör jag sällan....det är svajigt och kräver enormt fokus! Att köra i maskinen är nåt helt annat, där finns så mycket stöd .Om det är mycket eller lite vet jag faktiskt inte idag...för 10 år sen hade det nog varit mycket. Men idag börjar tjejer över lag bli ruggigt starka...så det är nog ganska medel tror jag....men jag är nöjd med det!!!!

Isidor och jag ska fixa kvällmat medans Isolde och Johan är på fotboll. Isidor och jag brukar hänga på men det blir en lång dagis vecka och mycket aktiviteter så vi behövde en hemma kväll nu.

Nu har jag 3 dagars hemmaplugg framför mig. ÄLSKAR hemmaplugg!!!!!

Man är långt ifrån ledig men det finns ändå lite frihets känsla...och väldigt mycket disciplin!!!!
Brukar lyckas ganska bra med det faktiskt!

Ser fram mot kvällen...BRON och tända ljus.....jag kräver inte mycket ....haha!
Spöregn och sol...det är bra knepigt det!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar