Summa sidvisningar

måndag 1 september 2014

"Vabbens" dag!

Fått lite tid med min tonåring nu...han fyller snart 15 år. En viktig tid att finnas där, men ack så svårt då mitt sällskap kanske inte är det mest eftertraktade. Jag tycker det är svårt....tonårstiden är väldigt speciell och väldigt viktig! Men en orolig tid....när man har små barn så vet man ju EXAKT var dom är...nu får man vara en besvärlig vuxen som ringer konstant. Det hör till föräldraollen...att vara besvärlig brukar jag säga.

De boende i Sjukstugan är pigga, redan efter sin middagslur va han pigg tyckte jag.

Jag har kunnat kolla igenom lite i boken medans gossen byggde lego.

Vi tog en sväng med vagnen efter lunch och då slog det mig att man får försöka vända dessa vab dagar till nåt annat...det kan ju vara hur mysigt som helst. En skön promenad i solen med en sovande Isidor och sen hem för lite kaffe i Tv soffan.

Isolde hoppade på sin cykel efter dagis och vi åkte till lekparken. Träffade söta Agnes där med sin mamma. Där försvann tiden snabbt och sen va det bara att sladda mot dansen.

Jag tog mig 40 minuters vanlig hederlig gymträning idag. Armar är inte prioriterade med jag har kvar lite styrka i dessa biceps. Härligt!!!!

I morgon hoppas jag gossen är dags-pigg! Vi får se, vi håller Tisdags schemat lite öppet!





Stolt Isolde som förut inte alls ville cykla...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar