Summa sidvisningar

torsdag 11 september 2014

Mängder av kläder....

God morgon!
Tog mig en kaffepaus och la ut lite kläder till försäljning! Har såååå mycket fina NYA Me&i kläder kvar. Skönt att rensa lite!
Snart har vi bytardag och jag får nog kvällstid sätta mig och märka denna enorma hög av kläder.
Skönt att rensa och bli av med lite. Här behövs overall och vinterkläder till Isolde och storebror. Funderar på jacka och byxa från polarn&pyret till Isolde. Dom ÄR bra och jag vet vad jag får känns det som. Hittar mängder av fina kläder på alla möjliga sidor...men just vinterkläder bör vara mer bra än snygga...Det är en hård prövning att göra riktigt bra vinterkläder just!

Jag har pluggdag och Marika och jag ska sammanställa innan eftermiddagen...

I kväll är det dags för mig att köra Spinning igen. Jag ska instruera en dag i veckan är bestämt under hösten. Ska bli roligt!!!!!!

Så är du cykelsugen så ses vi kl 17.30!!!!!!

Nu ska jag fortsätta här...
Ha en fin dag!
I morse åt vid frukost framför Tv.....mysigt och ovanligt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar