Summa sidvisningar

söndag 14 september 2014

Valvaka och skön söndag!

Valvaka i stugorna, väldigt lite glamour över detta! Ganska väntat resultat på sätt och vis. På Fb är det full aktivitet i "tyckandet". Detta ÄR resultatet...trist...hemskt...vidrigt...ja...man kan tycka mycket. Jag känner mig bekymrad över mycket vad gäller vårt land...i synnerhet inom vården där jag sen ska ha en stor och viktig roll. Det är mycket vi inte förstår....hur blir allt nu...4 år framåt...hur ser det ut då!!!????

Idag har vi haft en skön söndag. Jag har fotat ett gäng med barn. Tycker det är jätteroligt när jag har tid. Det har jag just nu. Redigerat bilder sen klockan åtta....nu går ögonen i kors.

Eftermiddagen bestod av både soff-slapp och träning.
Den ena behöver inte utesluta det andra...tack å lov!
Jag är bra på båda...
Idag va jag tillbaka på ett gammalt benpass rekord...det betyder...."full stapel"...ganska härlig känsla faktiskt!

Annars har det inte hänt mycket alls här...dom små var med Johan ute och bar in ved. Känns som man nu börjar förbereda sig för hösten...hösten som verkar dröja. Jag kunde fixa lite md skolarbetet...tror det är dags för mig att börja plugga lite nu. Har varit en avslappnad start för mig...

Idag har jag varit i "stans" finaste hem...det måste det vara! Herreguuuuud så fint!!!!
Helt i min smak.

En ny vecka i sikte. Tycker det är måndag och fredag mest hela tiden.

Nu ska jag lägga ner huvudet på kudden , God natt!



Några av dagens bilder....söta barn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar