Summa sidvisningar

söndag 28 september 2014

Inför en ny vecka!

Nu sitter vi i soffan och försöker få ordning på vår dator. Den lever sitt egna liv och jag får lite panik då jag är beroende av den...i synnerhet när jag ska redigera.

Vid lunch tid var jag modell för ögonfransförlänging. I 3 timmar låg jag och fick riktigt "glammiga" fransar. Nu har jag mycket fransar själv men detta blev sååååå fint!!!!!!

Jag anser mig inte riktigt ha 3 timmar "över" till sånt här just nu men oj så skönt när man väl va där på plats.

Storebror som också för dagen födelsedagsbarnet var barnvakt i ett par timmar. Gick galant!!!!

Vi åkte sen ner till Boxen där det idag var öppet hus. Jag fotade lite men kan inte redigera dom tyvärr.
Härligt gäng som kämpade...dom är grymma!!!!

Sen har kvällen bara försvunnit...bada barn och laga mat...det är där man hinner.

Nu ska vi kolla lite Tv och matlådorna för veckan står klara!

Här visar grymma Anna inte bara grymt snygga armar utan också wallball!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar