Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2014

Fotboll,korv och ärliga barn!!!

Mörkt och mysigt! I kväll ska jag vara helt ledig. Inte nåt skolarbete och inga bilder att redigera. Den sjuke sonen och jag kollar Idol medans Johan tränar.

Min träning är också gjord. En wod som bestod av frivändnigar,wallball,kettlebells och burpees...21-15-9. Avslutade med x antal hopprepshopp och ringdips. Allt som allt 40 minuter!!!

Vi har varit på fotboll nu i kväll och fotbollsavslutning. Det bjöds på korv och det är alltid poppis.

Isolde berättade nu i kväll att jag va vackrast i världen...-Så fint sagt sa jag. (seeeen kom det), - Men inte när du precis vaknat med en sån där toffs på huvudet, då är du inte jättevacker.... men snäll!!!!! Tycker det va så fint...haha!

I morgon är det hemmaplugg som gäller. Känns bra!!!

Nu ska jag lägga mig under filten innan den där förbaskade diskmaskinen ska tömmas igen!!!


Nu förstår jag lite vad Isolde menar...haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar