Summa sidvisningar

lördag 13 september 2014

En rolig dag för stora och små!!!

8.35 satt vi i bilen idag på väg mot äventyr. Första stopp strax utanför Herrljunga. Då va det min man som behövde rastas ,träningsvärken gjorde honom trafikfarlig. Sen vidare mot Allingsås....lite fikapaus där och vidare mot Allum...lunch blev det där och sen till UNIVERSEUM!!!!

Så roligt det är där...inte så mycket folk och det underlättar. En i extas över fiskarna och den andra vill åt andra hållet. Glad att man är två vuxna då!!!
Isidor va helt överhettad på alla sätt....helt genomsvettig och tyckte detta va toppen. Isolde är mer vid min sida och tyckte vi skulle hålla oss tätt intill varandra när det va mörkt!!!
Hon gillar att testa allt, det tycker jag är bra. Hon klättrar,hänger,hoppar.

Kaffet kostade 30 kr per kopp och då höll jag på att sätta detta dyra i vrångstrupen när Johan berättade...på allvar.....är det möjligt!!!!

På vägen hem va jag lika trött som barnen...dom somnade, jag fick anstränga mig maximalt!!!!

Idag blev det vad kylen erbjud till kvällsmat!

Vi orkade inte ens handla....mina reumatikerfötter är stela. Jag hade idag snygga skor men inte alls speciellt fotvänliga. Nu betalar jag priset...men snyggt va det allt!!!!

Nu kollar vi "valdebatt!!!!

I morgon är det dags för oss att säga vårt!
För mig enkelt val...första året jag satt mig in liiiite i frågorna!













 




Läskigt och spännande.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar