Summa sidvisningar

torsdag 4 september 2014

Överhettad!

God kväll!
Tagit mig lite extra bloggledigt känns det som. Ibland är jag superaktiv och ibland inte så aktiv här. Går lite upp och ner.

Idag är hjärnan nästan överhettad. Vi har haft många och långa föreläsningar,pennan glöder och man kämpar med att ta in allt som sägs...knappt så man vågar blinka ibland. Seminarium på eftermiddagen sen hängde hela gänget som trasor.
Gud,så skönt att komma hem sen...
Hämtade upp barn och vi åkte till glasskiosken och mötte upp kompisen Nova och hennes mamma. Var sin stor glass och massor av prat. Härligt att man kan sitta ute och ha sommarkänslan än.

Trötta barn och kanske ännu tröttare mor....dåååå sätter jag mig och försöker ta mig igenom en artikel på engelska. De flesta forskningsresultat är ju så klart på engelska men det tar längre tid. Vår studie handlar om Fetma/barn. Intressant så klart.
Nu har jag plöjt igenom den någorlunda.
Lägger ner för i kväll och tittar på Hela Sveige bakar!!!!
Har en hel dag på mig i morgon att fortsätta!!!!
Bra jobbat för idag Sofia!

Ha en bra kväll!


Vi...min lilla tjej och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar