Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

Mitt i veckan!

Veckorna går i ett rasande tempo!
Igår utbrast jag till Johan att -I morgon ska jag inte ställa nån klocka ,jag pluggar hemma!!!! Kunde konstatera att det skulle bli skönt.
06.10 fick jag vakna....det blev en lång morgon i stället.

Nu har vi tagit en spännande promenad våra kanske 80 meter till dagis. Vi hittade spindelnät,äpple,stenar och smultron på vår färd.

Sonen har kvicknat till och gått till skolan idag...han har hostat hela natten men han verkar sovit bättre än mig ändå.

Lite Nyhetsmorgon i bakgrunden och lite fix inför morgondagens seminarium. Blir inte en heldags plugg idag utan jag hämtar barn ganska tidigt.
Vi ska gå och besöka stans nya fik i eftermiddag, ett gammalt fik som fått nytt liv.

Tycker det är fantastiskt att dom vågar satsa på sånt här, roligt att nån vågar. Jag har själv drivit ett fik i stan och vet att det är väldigt mycket slit för väldigt lite lön Men det är roligt!!! Bland det roligaste jag gjort tror jag.

Så ser vår planerade dag ut...
I kväll är det ju gympa-dags!

Ha en fin dag,hoppas solen lyser lite på oss idag. Just nu ser det ut som jag tittar rakt ut i "mjölk" ...vilken dimma!

Redo för en ny dag,killen som vill sova längst i detta hus!!!

Ny,mössa kom på posten från farmor igår. SÅ fin!!!!

Alltid glada miner på morgonen...härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar