Summa sidvisningar

torsdag 25 september 2014

Under filten!

Regnet öser ner idag!
Isidor och jag sitter under filten. Det känns som jag suttit så här väldigt mycket den senaste veckan. Nu vill vi ha en frisk och busig Isidor igen. Men nu känns han återigen piggare....upp och ner verkligen!
Han är feberfri i alla fall...det är skönt!

I min hals hände det också grejer...jag verkar inte klara mig. Eller så håller det sig så här.
Ingen idé att gnälla över sjukdomsperioder...det bara är så här.

Vi vilar upp oss idag.

Längtar till helgen....vi ska ha kalas för min 15 åring.  Helt galet att han fyller 15 år....
Borde baka inför det men inser denna gång att jag får nog bjuda på "köpefika". Första gången i heeeeela mittt liv det händer. Haha.

Nu blir det dagens andra kopp kaffe !
Ha en fin dag!


Så otroligt fina....det blir en bra julklapp till Isolde. Finns både matstol och kläder och i olika storlekar! Älskar dom och skulle gärna själv ha en!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar