Summa sidvisningar

måndag 8 september 2014

Det svänger snabbt!

Från att  i går ha öppet dörren till efter 22 och suttit i linne och svettats i solen på dagen  till att vakna av skyfall!!! Dock kan det vara det mysigaste som finns. Tyvärr kunde vi inte ligga kvar nån lägre stund. Jag tror jag blivit tidsoptimist. Helt plötsligt tycker jag vi har gott om tid....sen jädrans i min låda blir det stressigt!!!!
Vi lämnade Isolde på dagis och sen va det bara att gasa mot KSS. Vi hann, vi kom på sekunden med andan i halsen och regn blöta kläder droppade efter oss i korridoren.
Idag gick det ganska fort och vi kunde sen åka vidare mot stan. Isidor älskar McDonalds. Vi äter sällan där, jag tycker inte det smakar nåt vidare helt ärligt. Men att få egen leksak gillar Isidor så klart...och lite strips gick ner.

Nya överdragsbyxor från Polarn &Pyret till Isidor..stod och höll i vinterjackan också men måste nog prata med min man först. Deras kläder slår allt tycker jag. Som rutinerad 5 barnsmamma så har jag testat mig igenom det mesta tror jag bestämt. Men när det kommer till ytterkläder så är dom fantastiska!!!!

Tycker minsann jag ser solen....vi ska hämta Isolde strax och ge oss ut och cykla lite...det behövs fyllas på i kylen efter helgen...inte ens mjölk till kaffet finns!

Jag fick frågan om jag säljer mina tavlor fortfarande. Det gör jag . Ska visa lite vad jag har så fort jag får lite tid.

Jag har gjort ett par stycken som är klara här....

Isidor är nyvaken ...ska se om jag kan få lite fart i honom nu!!!

Ha en fin måndag!
Jag gillar måndagar...lite nystart sådär!


Detta bus finns inte just nu.....det är en trött gosse för tillfället!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar