Summa sidvisningar

torsdag 18 september 2014

Prövning för dagen!

Jag är totalt slut i kväll. Orkar inte ens tända ljus på bordet,än mindre göra nåt i ett hem som borde tas om hand. Jag ligger under filten och bara det känns som en ansträngning.

När jag kom hem idag stod en STOR fin blomma på bordet från Familjen Ahlin....blev nästan gråtfärdig. SÅ fin!!!!!!!!!! Tack Jenny och Claes...så gulligt!

Dagen har varit fylld av prövningar, en av dom var vår redovisning. Mellan klockan 13-17.30 va det total fokus och vår grupp redovisade SÅ KLART sist.....
Vi fick mycket beröm på vårt arbete, välarbetat och lite överkurs...haha. Det kan vi lixom leva med!!!
Skönt när det är klart, men såååå lång eftermiddag.
Luften går alltid ur lite efter redovisningar/tentor...vill knappast skriva ordet på t....avskyr tentor.

Dagens andra utmaning var när jag skulle ge mig ut på en löprunda...5 km brukar räcka för mig...har varken pannben eller psyke för mer. Kanske inte kondis heller men den är bättre än det psykiska drivet.
Så väl på "femman", (brukar ta två varva på 2,2 km annars) gick bra,lätt och ny terräng. Börjar sen känna att den va otroligt lång och jag kände mig lite vilsen....fick stanna till lite och se mig omkring, fanns det nån annan väg...nope, på´t igen...tillslut fick jag se en själ i spåret som utbrister glatt - Du är på milen!!!!!!!!
Det förklarar en del....
Så då va det bara att försöka luffsa runt, tidespress till tusen så det va bara att köra på.
Men helt ärligt...vilken känsla!!!
Det va verkligen inte igår jag vistades på milen.....
Kommer göra om det...snart!

Nu betyder det att jag tar helg, nåväl inte riktigt men nästan.

Nu ska jag krypa under filten och vänta på min son....mannen min har jag gett en snabbpuss...han har jobbat MASSOR denna veckan och bör vara helt slut...nu i kväll är det 2 st crossfit pass och han va hemma 10 minuter och bytte om bara. MEN denna man klagar ALDRIG....inte nu heller!
Blir skönt med helg,utan stora planer!!!!
Då va det nära...ändå!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar