Summa sidvisningar

måndag 15 september 2014

Nu jäklar i min låda....

Vaknade upp till Isoldes glada stämma,som de flesta dagar! Hon är ljuvlig denna "glädje". Så klok så jag i bland inte förstår hur hon tänker.

Nytt Sverige vakande vi upp till idag! Och jag kunde redan innan jag somnade igår förstå vilka som idag skulle ropa högst i sociala medier....det hjälper inte mycket! Men att där skriva att människor saknar iq....ska bort från vänlistor mm. Hur tänker man här??? Är det av missnöje man visar "sin" sida...vad säger DET om oss!
Vi har tyckte olika....sannerligen olika. Vi får göra det, det är det som är själva grejen. Väldigt många har INTE röstat som mig märkte jag. Väldigt många vill annorlunda än mig. Men jag kan inte tycka illa eller avsky människor jag annars tycker om för en politisk fråga...dock har vi i så fall inte samma värderingar i livet...men det har man heller inte om allt!

Nu har jag gjort det viktigaste för min egen skull...cellprov!! Vilken möjlighet för oss....

Barnen är hos mormor,jag ska åka in till skolan på förmiddagen!

Ha en fin dag !
Låt oss ändå kämpa......

1 kommentar:

  1. Så BRA skrivet Sofia!! Vi har alla en rösträtt att få utnyttja! Varför ska man bli pekad på näsan för att alla inte tycker samma sak. Sandlådenivå på dessa larviga människor som skriver hit o dit om att ta bort från vän listan m.m.
    Jag kan inte gå runt o tycka illa om alla dom som inte röstade som JAG gjorde! Det är inte konstigt att det är krig i världen! Tycker ditt inlägg ger DIG DAGENS ROS!!

    SvaraRadera