Summa sidvisningar

onsdag 24 september 2014

Från sjukstugan!

Bakslag från sjukstugan!
Käre lille Isidor...feber igen!!!!
Nu tycker jag så synd om detta lilla barn. Nu är det färdig flängt...i morgon blir jag hemma.
Idag har han varit hos min pappa och var betydligt piggare igår....nu i kväll så blev han sämre igen.

Själv har jag haft en trevlig dag bland brandmän och sjukvårdspersonal på Räddningstjänsten i Falköping. 10 st sjuksköterskestudenter och en hög med stiliga brandmän....ja,ja....vi trivdes!!!

Vi hann äta lunch på stan i Falköping innan....vi har det verkligen trevligt måste jag säga!!!
Är glad över steget jag valde...våga välja! Det krävdes mod och tajming...men shiiit så kul det är.

Nu hänger Isidor på min arm och Isolde har kommit hem från gympan....jag funderar på att träna. Det ligger bara i fundering än...

Dålig träningsvecka....bedrövlig. NOLL träningspass....




2 kommentarer:

  1. Hoppas innerligt att lille I piggnar till. Tufft för er... Som sagt aldrig lägligt men just nu är det ju ovanligt olägligt.

    SvaraRadera