Summa sidvisningar

fredag 19 september 2014

När baciluskerna slår till....

Sa  senast igår..-Nu måste barnen hålla sig friska!!!
Det är nämligen 2 v VFU nu...och den närvaron KAN man inte missa. Finns inget utrymme i vårt schema att göra om den nämligen.

Efter gjort allt jag skulle idag + städat hämtade jag hem dom små livet. Såg direkt på Isidor att han inte mådde bra. Tänk att man nästan ser det på 20 meters håll. 38,7 i feber va det minsann. Lille gubben!
Inte förkyld....ingenting som tyder på sjukdom. Han får ju ganska ofta såna här toppar och hoppas det går över snabbt.

Så dagens planering om att cykla och hänga i lekparken sprack till Isoldes stora sorg.
Men så är det...
Det blev i stället mini SPA....det har smörjats och skrubbats här. Sen vårt Fredagsfika så klart...hallonpaj. Säg mig nåt som är godare.....? Älskar paj i alla former!

Nu är Johan och hon ute och cyklar...jag skickade dom till ICA.

Isidor och jag har satt oss till rätta i soffan igen. Han ska strax sova!
Vi som är "pigga" ska ha Tacokväll och Idol ska förgylla vår Fredagkväll...om Isolde och jag får bestämma.

Dagens träning blev i Boxen...hujedamej så jobbigt. Idag kunde jag göra 22 st "dubble unders" i rad. Det är nog mitt rekord...
Tror att jag hittat en ganska bra variation på träning nu...lite gym,löpning,spinnig och crossfit!

Nu ska jag ta denna "heting" till sängen och hoppas på att han vaknar piggelin i morgon!!!!

EN mysig "tradition" hos oss...fredagsfikat!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar