Summa sidvisningar

lördag 27 september 2014

Efterlängtad helg!

I går somnade vi i soffan hela högen , Isidor var den enda som la sig förståndigt i sin säng. Jag somnade innan klockan slog 21...min älskade make likaså. Han snarkade så han överröstade Idolerna på Tv.

Idag vaknade vi å andra sidan utvilada och pigga. Skönt...
Vi lät pappa Johan sova lite och smög ner och fixade frukost. Just helg frukost är mysigt. Det finns lite tid till sånt där som på vardagarna tar för lång tid...ex att koka ägg. Haha.

Idag blev det en långfrukost innan Isolde och jag for iväg på Bytardagen. I år kunde jag sparat mig själv det besväret att trängas där. Hittade knappast nåt alls faktiskt!

Snabbt som "attan"  bytte jag om till träningskläder sen...innan alla börjar dra i mig...innan nån satt mig i arbete och mitt samvete talar och jag hoppar träningen. Idag stack jag iväg och det blev 45 minuter i boxen. EN blandning av sånt som är ROLIGT att träna...min motivation är i bott! Så då får man BARA träna roliga saker. Först passet för veckan!!!!

Nu är det kalasförberedelser här hemma....i morgon fyller min 15 åring år. Så nu ska här firas i eftermiddag.
Om det blev nåt "köpefika"....näää då. Har en snäll mamma som bakat lite och jag har kvällstid bakat lite.

Så nu ska kaffebryggaren laddas...ljus tändas och finkläder på!

Ha en skön Lördag!!!!!








1 kommentar: