Summa sidvisningar

fredag 12 september 2014

Det närmar sig....

Det närmar sig allt möjligt,fredagsfikat, valdag (kan väl ingen missat då flödet på  FB aldrig varit större än nu. Rösta på vad ni vill) min VFU period som denna termin är 3v, det närmar sig tenta....och det närmar sig JUL!
ÄLSKAR julen! Inte så att jag längtar men jag kan känna den där längtan till advent  faktiskt. Tycker det är en fin tid. MEN vi lever NU och här så då tar vi först en solig Fredag!

Lämnat  två små ganska trötta barn på dagis (förskolan). Alltid glada för att vara där. Skönt! Men fredagar är verkligen vår slappkväll här.

Idag ska jag vara effektiv och hämta efter 14 tänkte jag. Då ska vi ge oss ut i skogen och äta mellis där är tanken.

Detta har varit en väldigt skön mellanvecka i skolan. Vi har jobbat på men det har ändå varit lugnt!

Dags att plockar fram lite böcker och alla dessa papper!

Mer kaffe behövs!
Ha en fin fredag!!!!

Min älskade lilla minis! Han har fått mig att uppskatta  hel nattsömn men också att livet är skört och vi ska uppskatta dom där sakerna som att bara vara tillsammans!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar