Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

Onsdag kvällen hos oss!

Idag fick jag besök av min vän Sussi. Det va så längesen vi sågs, och extra roligt när det äntligen blir av.
Tiden går som alltid för fort.

Pluggandet har inte varit nån vidare fart på...kommer på så mycket annat i bland som helt plötsligt blir viktigt. Sen sätter man sig lite till och helt plötsligt ser jag nåt bra på Tv....nåt på datorn...en maskin tvätt ska hängas, dammråttorna retar mig i hörnet. EN sån dag har det varit!

Hämtade upp tidigare än planerat och vi gick och fika. En dag i veckan gör vi det när tid finns. På vägen hem sprang jag in en  liten mysig affär som ligger på vägen...finns alltid så mycket fint!

Gympa för båda små idag. Så roligt dom tycker detta är! Men helt hysteriskt med barn ,skor,föräldrar och små tyllkjolar i alla regnbågens färger. Man är glad om det är rätt barn man tar i handen i denna röra....jag är ganska trött efter en timma i detta!

Dagens träning blev på gymmet. Axlar och rygg....just nu prioriterade muskelgrupper. Jag har sån galen träningsvärk i hela kroppen.

Nu kollar vi Idol och vår enda lediga kväll ihop på veckan. Onsdagar ska vi försöka ha en sån kväll om det går.
Köpte denna fina idag....alltid kul med lite nytt inför hösten!

Lyxade till plugg-fikat idag. Besökte vårt nya fik och där finns massor av små praliner. Perfekt till kaffet!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar