Summa sidvisningar

måndag 1 september 2014

Rapport från sjukstugan!

Natten har varit hostig men alla sovit. Jag vaknar av allt,så galet lättväckt! Så jag har legat och analyserat "host" i natt.
I morse va Isidor inte i dagis-skick. Hostiga och snorig. Det är tufft att vara på dagis även om man inte är sjuk så man ligger raklång. Tempot är tufft där. Så idag blir han hemma, säkert i morgon också. Passar aldrig i tiden att vabba...man får bara ta det. Så är det i dessa tider. Vi myser i soffan framför Pippi och äter glass...efter glass.

Reaktionen lät inte vänta på sig  angående mitt inlägg om att barn inte hör hemma överallt. Jag är inte förvånad, det va väntat... Jag skulle först sopa framför egen dörr ansåg någon ....vissa tyckte det va mitt bästa inlägg någonsin . Delat likt bakdelen så klart!
Dom som själva har med sina barn tycker så klart jag va helt galen och provocerande....och då vänder man och påstår att JAG vore värst. (det brukar va det enklaste sättet).
Att ändra sig och erkänna det tycker jag är ganska klokt av mig :o)). Jag skrev att jag precis som många andra haft mina barn där,för dom stör ingen...jag ansåg mig inte ha nåt val för jag VILL träna! Det jag inte tänkte på var att andra också vill det,men kanske utan barn runt sina fötter. Jag skrev också att jag tänkt om. Men det är JAG! Käre tid, ha era barn med er, stör dom ingen så vet man väl det som förälder, tycker man att det går bra så gör det...finns ju inga regler.

Nu ska vi ta Pippi en gång till här...helt ärligt är detta ganska mysigt!
Dagens sjukling med glass nr 2.

Ser ni lilla Madicken?????  Så duktiga dom va igår.
 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar