Summa sidvisningar

fredag 12 september 2014

Fredagsfys på alla möjliga vis!

Nu är vi hemma efter ca 2,5 timma i skogen. Idag fick vi med oss vår fantastiska mormor,min mamma. Det är så skönt där uppe...skulle möjlighet finnas skulle vi bygga ett hus i skogen. Bara vara där....idag hittade vi grodor,plockade blåbär,lekte i utegymmet,hittade pinnar och Isolde cyklade. Det är fysträning i smyg....motion som man inte tänker på och så frisk luft på det. För kropp och själ verkligen!!!!!
Ibland behöver man det lugnet, jag är i behov av det ofta. Man behöver inte göra så mycket, man kan sitta på en snubbe och bara "ta in" allt. Barnen sköter sig ju själva i denna enorma lekpark!!!!

Ett gym pass blev det idag. EN bra gymvecka....det va längesen jag va aktiv just där som denna vecka!!! Ofta tränar jag ensam i boxen och den tränigen trivs jag bra med nu men det är roligt att ha lite folk omkring sig I BLAND!!! Ben va det på schemat idag...och baksida axel. Just benträningen gillar jag, för att jag är stark i benen. Då brukar det vara roligt!!!!!

I morgon vilar jag och tar nya tag på söndag igen!
Tycker jag är i gång bra med träning. Tänker inte på det, det brukar vara ett bra tecken. Jag bara gör det....som en del av livet...som om jag skulle handla...det hör till bara och gör inte så stor grej av det...inte av dom dagar jag inte tränar heller!

Vi är trötta nu..båda små hänger som trasor i soffan.
den där sköna Fredagkänslan har infunnit sig. Hemmet städat,tvättkorgen tom,mat i kylen, vita rosor på bordet och fredagfikat smakade toppen!!!!

Nu ska jag snart börja förbereda lite Fredgasmys!

Imorgon ger vi oss ut på lite äventyr över dagen så små barn bör sova ganska tidigt! Vi får nog se en film!!!

Ha en bra Fredagkväll!
Testat att fota med en annan inställning...blev mjukt och fint!!!!

Ananaspaj bjöd jag på idag när min man kom hem!!!!Himmel så gott...nästan glömt av denna paj!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar