Summa sidvisningar

tisdag 2 september 2014

"Krasch"

Inte det värsta som kan hända har hänt...långt där ifrån...men jag tycker det är trist. Min kamera har gått sönder. Den är välanvänd som få saker i detta hem...men nu verkar den gett upp fullständigt. Så nu börjar jakten på en ny ,behövde eller mer vill uppdatera mig på den fronten nu.

Som om inte det va nog så visade datorn igår att den inte heller är helt kry och en blå skärm dök upp här och den blinkade oroväckande. Typiskt!

Vi får se om det blir nåt av det...eller om jag kanske får leva utan både kamera och dator ett tag. Finns andra saker att lägga pengar på idag....hellre vinterskor och vinterkläder till gänget här hemma.

Nu ska jag ge mig av till skolan...idag är det föreläsning om FETMA!

Barn på dagis,pigga och ingen hosta...knepigt!
Det va snabbt övergånget måste jag säga.

Ha en skön Tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar