Summa sidvisningar

onsdag 10 september 2014

Pluggdag och Party!

Godkväll!
Min kväll består av idol och redigera bilder. Jag har tagit lite bilder på mössorna som Johans mamma syr. Jag vill ha ALLA!!!!
Dom har sålt på torget idag och kom hit efter en stund. Isolde fick "lön" för sitt ypperliga modellande...2 fina mössor och en 20:a! Mössor är roligt, man kan variera och matcha hit och dit!

Jag har pluggat idag...gick sådär! Vi ligger bra till....vi hinner! Kan nog bli en ledig fredag tror jag.

Träningen är klar, gymmet fick besök IGEN! Blandat pass och riktigt roligt! Jag bytte vikter ....det är en bra utveckling. Det går bra nu!!! I morgon blir det lite konditionsträning igen....blanda och mixa bland trängen!!!!

Nu i kväll har jag varit på PompDeLux party hemma hos Marika. Vilka kläder!!! Just nu känns det inte som jag vill handla på annat ställe. Både till flickor och pojkar...men flickkläderna är ju bedårande!!!! Inte varit så överförtjust förut men idag ändrade jag mig när jag såg ALLT och kunde känna på allt!

Några av mina favoritmössor!!!!


Mössorna har en egen webbshop.HÄR

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar