Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2014

YES!

Tidig morgon...nu mer känns det tidigt att lämna 7.30. Man vänjer sig snabbt vid sköna ,slappa mornar måste jag säga. Men det är ju inte så att jag bryter ihop av stress på nåt sätt...haha.

Idag hade vi seminarium, vår grupp redovisade epidemiologi och har granskat en forskning vad gäller barn med fetma...hur det ser ut och vilken studietyp man använt i artikel för att bara ge er en liten "hint" om vad jag nu gör. Tycker jag börjar komma in i Högskolevärlden och vad som förväntas av mig. Det är milsvis ifrån hur jag pluggat förut. Här dyker man ner...längst längst ner i granskning  och ska tolka och reflektera mycket...och MASSORRRRR av referenser som ska skrivas. Det är svårt!!!

Nu är den första klar och vi fick beröm!!!! Vi är supernöjda...
På torsdag är det dax för nästa....nu laddar vi om!!!

Jag ska nu jobba på en stund och sen får det bli en kaffepaus....sen hämta barn!

Idag är det fotbollsvslutning och det blir bra att bara 3 aktiviteter per vecka. Tycker 2-3 är lagom när man är 5 år....i alla fall räcker det för dessa två föräldrar om inte annat!!!
Skulle Isolde själv få bestämma vill hon testa både ridning,simning och tennis!

Solen skiner.....älskar detta väder!!!

Tvätten växer till sig i tvättkorgen och det ska jag göra nåt åt nu.
Sonen är sjuk idag, fick gå hem från skolan så tv kontrollen håller han hårt i!

Har ju bara en flcika så då anser jag man kan gå lite "ALL IN" va????   haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar