Summa sidvisningar

söndag 31 augusti 2014

Älskade Astrid!

God kväll i stugorna!
Jag redigerar bilder från dagens fotografering av fina familjen Ahlin!!!

Jenny och resten av familjen kom till oss idag. Vi startade upp med lite fika....så klart!
Sen gav vi oss ut och fotade. Jag som dagens fotograf är riktigt nöjd!!!! Det blev så fina bilder....så där lekfulla och charmiga som jag önskade. Nu va hela familjen väldigt lätta att fota. Inga komplex att ta hänsyn till och alla va på strålande humör!!!!

Jag tänker under hösten ta lite fotouppdrag när jag hinner.

Sen va det dags för konsert i Dimbo med barnkören.
Herregud så fint och så bra. Vad duktiga människor det finns kring våra barn. Svenska kyrkan är otroliga, det har jag skrivit förr. Blir så imponerad varje gång.

Isolde var så glad då både storebror med tjej ,farmor ,farfar, mormor och moster med familj va på plats. EN stor dag!!!

Sen samlade vi ihop allihop här hemma och dukade långbord och avslutade med pizza kväll innan två små barn fullkomligt svimmade i sängarna.
Nu hostas det i kapp där uppe..igår fick sonen som är 15 år astma anfall sent i går kväll så jag springa ner till min granne som är sjuksköterska och hämta tabletter. Käre tid...denna förbaskade tid på året då ALLT fastnar på dessa barn. Själv väntar jag nästan på en förkylning....ganska många snorpussar har det blivit idag!





Favorit bild!!! Fina Jenny....vi har henne att tack för mycket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar