Summa sidvisningar

tisdag 20 januari 2015

Där satt den!!!!

Idag infinner sig den där lyckan &lugnet...som man får när tenta resultatet kommer. Det va lite skakigt,det var en lurig tenta....kunde gått lite hur som helst. Sen såg jag det...ett VG!!!!!!! Jag hade nöjt mig med G och brukar skoja om att jag inga VG vill ha för då har jag lagt ner för mycket  tid. MEN när dom sen kommer (japp,dom är 4 nu) så blir det ändå ett kvitto på att man är på banan. Just Microbiologi känns ju ganska viktigt...så det va kul!!!
Firade med SEMLA här i eftermiddag.

Nu är jag ganska tom i huvudet, en hel dag med föreläsningar och NUUUU ja nuuu känns det att det är "syrror" vi ska bli...

Jag orkar inte röra en fena mer idag....
Gjort kvällsröj och lagt barn, det räcker så känner jag!!!

Fick samtal från dagis att det börjar cirkulera vattkoppor....det är kanske inte drömmen att vara ifrån skolan X antal veckor om man räknar med att det handlar om 2 barn. Men där är vi inte än!!!!

Nu ska jag lägga mig raklång!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar