Summa sidvisningar

tisdag 6 januari 2015

Ilska, skogsluft och "plundring"!

Idag vakande jag på mitt sämsta humör....det kan vara bland det värre jag vet! Känslan att vakna irriterad är hemsk...för alla och mig själv. Jag biter ihop så käken skakar...men det går inte alltid. Som tur är händer detta en dag per månad....resten är jag oftast en riktigt trevlig filur tack å lov.

Vi gick ut en stund, en skogspromenad fick det blir. Det brukar vara bra för alla sinnen...så även denna dag.
Så skönt och denna lekplats är ju perfekt!

Laddar för en "julgransplundring" hos morfar...träning för föräldrarna...och plugg för mor i huset EN liten stund...
"Galen-pluggar" inte dagen för tenta...det funkar inte för mig. Jag behöver vila mig i form....har ju gått bra hittills!!! Så jag kör på vinnande koncept!!!

Nu är det hungriga BARN i mängder här!
Härligt!!!!
Det brukar bli "rent" i varje bytta....




Testar hur stark isen var...inte så stark...pappan va starkare!!!!

Isolde hittade "trollhår" som ska med till dagis i morgon!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar