Summa sidvisningar

tisdag 13 januari 2015

Hemma-fix!

Efter jul och nyår, när vardagen kommer tillbaka så kommer också lusten om att göra om hemma. Nu vet alla som känner oss att vi renoverat detta hus i flera år  och trivs utmärkt. Men nu har vi bott här i 6 år och då börjar det bli dax att göra om där vi började ungefär. Dels för  "vår stil" har ändrats lite men också att det är ganska slitet här och där. Barnen är fortfarande små men inte SÅ små att man behöver anpassa hela hemmet efter barn. Ny soffa kommer vi dock vänta med ser vi....Vi har ju en dröm om att bygga hus...vi vet ganska väl VAD vi vill ha. Vi är överens!
Men jag ska plugga klart och få jobb först.
Under tiden skulle jag önska lite nytt i köket på väggarna. Vit liggande panel ÄLSKAR jag. Trivs så bra med det i vårt sovrum...nu vill jag ha det i köket till vårt svarta kök. Japp,vi har svart kök.
Att dra igång nåt mastodont projekt nu är inte möjligt men att göra lite funkar ju.

Idag tog vi en "tisdagsfika" efter dagis. Mysigt tycker vi alla....
Sen kom mormor,lika mysigt det.
Vi lagade lite middag då Johan blev kvar på jobbet med "tysken"...kyckling wok,hade glömt hur gott det var!

Träningen för dagen är avklarad och mina ben bar mig knappast ner för trappan efter kvällen nattning...50 wallball,lite lyft och burpees. Just burpees är ju lite som att närma sig dödens ljus. MEN så bra och effektivt!!!!
Ska inte säga att jag älskar det men det är en ordentlig pulshöjare!

Nu blir det Tv under filten....!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar