Summa sidvisningar

måndag 19 januari 2015

Dans & Kärlek

Nu sover dom små i detta hus,snart även mor. Sonen gör mig sällskap just nu annars hade jag nog somnat också. Jag har ont i i hela kroppen,det är träningsvärk...himmel så ont! Kommit igång bra nu och då kör jag på. Rätt var det är så dras snaran åt om tiden så då får jag passa på när både lust och tid finns. Eller tid...? Den får man ta sig....
Dagens träning blev åter igen lite lyft. Tycker det är perfekt när man har lite ont om tid.
Hade jag bara skärp till mig med maten så hade det nog varit fina resultat...haha. Men det gör jag inte....har bantat och slitit hela mitt vuxna liv och det känns lite som jag är i frihet. Haha...

Dagen gick fort, helt plötsligt var klockan sex och det va dax för dans för Isolde. Hon gillar detta och står mer på händerna än på fötterna. Dock har hon lämnat "tyll" perioden bakom sig. Så mycket fina ballerina dräkter jag köpt. Nästan så jag tar på Isidor det i stället  han har dom snyggaste ballerina benen av oss alla så han skulle klä i det. Brukar tänka att Persbrandt faktiskt dansat balett!
Jag är inte klar med "tyllperioden" ....den får gärna vara ett tag till. Samtidigt som det finns så mycket fint i tränings väg även till barn faktiskt.

Nu väntar jag in min man!!!!!
"Gosa-kudden" frisyren är ju ljuvlig!!!


Det är mycket kärlek till vår lille Tristan....det släpas och pussas på denna katt. Han är tålmodig som få.....man får stå ut med tvångskramar hos oss!

Älskade lille pojk så mycket du ger mig!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar