Summa sidvisningar

måndag 26 januari 2015

Vaknar upp till en ny vecka.....

Har sovit som en "kratta"...vet inte hur många gånger jag vänt och vridit mig i natt. Har så gräsligt i ont i halsen...så där så man får räkna till 3 när man ska svälja!
Isidor han hostar, lite hans vanliga tillstånd nu sen september. Stackarn,men pigg och vid gott mod.

Jag känner alltid av min livskamrat REUMATISM när jag blir förkyld,ingen undantag denna gång. Stapplar fram här som om jag närmade mig 100 sträcket!

Nu ska jag åka till skolan,idag är det lång dag! Läkemedelsberäkning och hjärtats alla faror. Risk är att jag snart börja misstänka förmaksflimmer oxå på mig själv.....haha
Inte en mjukstart som jag önskat!
Veckan drar igång med en rivstart......

Ha en fin måndag!
Min tulpaner börjar hänga här redan......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar