Summa sidvisningar

fredag 16 januari 2015

JAAAAAAAAAAA!

Käre gode tid....
Hemtenta..8.00 startade jag upp här med kaffe och galet mycket onyttigheter. Klar 16.30 var jag .....DEEEET tog sin lilla tid det! Blev riktigt svettigt det sista. Men nu är det iväg!!!!
Jag är totalt slut så klart. I kväll vankas det Bowlingmästerskap för "sjuksköterskestudenteran"...jag lägger mig i soffan med mina guldkorn i stället.
Nu har jag avklarat mitt första år!
Ett helt år....jäklar så trött jag varit men ack så roligt vi haft!!!!

Nu taggar vi till inför termin tre där det tydligen skall vara utbildningens bästa kurser. Det är NU vi lär oss allt...sätta nål....blanda och mixa. Vara ute på vår första sjukhuspraktik...jag lär säkert hamna på akuten,där jag INTE vill vara...allt utom där.  Barnmedicin passar mig bättre men där hamnar jag väl inte kan jag tro.

Nöjd och glad tar jag nu fredag!!!!!


En helg fylld av ingenting!
Känns som det är passande faktiskt!!!!
Määängder av referenser och vetenskapliga artiklar skickade jag med idag. SUPERVIKTIGT att varenda liten punkt är rätt....häääär får inget gå fel. Såg bra ut så...."Klick" ....skicka!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar