Summa sidvisningar

onsdag 7 januari 2015

KäNsLaN

Sovit på tok för få sovtimmar i natt. Drömde mardrömmar och vaknade till helt svettig....
Sen så va det bara att pulsa ut i snön och slira mot Skövde,vet inte vilken  ångest som var värst "åka bil i snökaos"-ångest eller tenta ångest!
Så var det bara att ta ett andetag och samla ihop sig, så gräslig känsla....sen så börjar man slappna av.
Tror det gick vägen,,men kan inte vara säker. Men det kändes bra och det är oftast ett gott tecken. Känner mig löjligt stolt!!!!
Man kan rycka lite på axlarna och säga att det ÄR bara en tenta...för att så är det. Har man familj så har man annat som är så mycket viktigare...så klart. Men man har heller inte gett sig på högskol- studier för att misslyckas. Någonstans måste man ju klara alla kurser...jag är på god väg...

Känsla efteråt kan man knappast beskriva....man är tillbaka till livet igen.
Marika,Anna och jag åkte ner på stan....käkade lunch och andades ut!
Sen va det bara att tagga till för ett seminarier också.

NU är jag totalt slut. Jag blir helt färdig efter...totalt tömd.
Man vill bara hem och lägga sig. Så är inte fallet som"mamma"...då är det bara att ta tag i verkligheten...hämta på dagis,hem och iväg på gympa. Inte hunnit landa än men det ska jag göra NU!

Dom små sover och jag har städat...nu tar jag ledigt!!!!!
Hemmet ska nu tas om hand...julen ska bort....träningen ska snäppas upp...maten skötas och vardagen startar!!!!

Nu ska jag inte tjata ihjäl er med mina studier men ni får hänga med lite där jag är i LIVET!!!!
I denna blogg är det ju en salig blandning av träning,gnäll,mammaliv,vardagsliv och livets berg och dal banan!!!

Detta med träning och rörelse är ett naturligt inslalg i vår vardag! Denna tjeje står mer på händer än fötter...

Nya träningstights från adidas...så gulligt!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar