Summa sidvisningar

lördag 3 januari 2015

Julen varar ända till.....

Ja,julen den kan vara fram till påsk här. I alla fall om man ser till alla barr som finns här. Den där förbannade granen började barra redan dag 2...så igår åkte den ut och ligger naken är ute nu.

Här har vi det lugnt och skönt denna morgon....barnen ligger i mogonfriss lite här och där.

Igår va det plugg från morgon till kväll...eller kanske inte riktigt. Jag tränade först på morgonen,spinning och ben...inte den bästa kombinationen men man är uppvärmd ordentligt efter 30 minuters spinning och då passar ett benpass bra. Där krävs det en ordentligt varm kropp. Jag har min styrka i benen...även om jag inte kör dom speciellt ofta så hänger styrkan kvar där,till skillnad mot axlar!

Johan han körde en Wod igår så vi var med och kollade....vi har grymma grabbar i vår box. Starka,explosiva,smidiga och konditions starka...det sammanfattar nog crossfit ganska bra. är väl allt det vår kropp behöver. Många av kilarna är gamla "byggare" som tänkt om. Kroppen är ju till för mer än att bära upp bulliga armar.
Idag ska jag köra en Wod....en av flickorna!

Nu är det nog dax att sätta lite fart här...på pluggandet!
Sen ska vi ut och gå en sväng!

Ut med dig!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar