Summa sidvisningar

torsdag 8 januari 2015

Fy "katten" så svettigt!!!!!

God kväll,hoppas Ni haft en bra dag!
Det har VI....skola,dagis och jobb är igång.
Katten Tristan ligger på mig...han har en andedräkt som skulle få blommor att vissna på nolltid...herregud så illa han luktar. VADgör man åt det????

Eftermiddagens planer om en "lekdejt" sprack och lika bra det insåg jag sen då mina barn var som två trasdockor efter dagis. Så vi bestämde oss för en "firarfika" då vi inte riktigt hann det igår....tenta fika är obligatoriskt. Allt vi kan fira gillar jag!
Idag blev det årets första semla.....Isoldes ligger kvar i kylen och Isidor och jag delade på en liten. Räcker gott och väl faktiskt!

Idag va det spinning-dag...nytt pass och ny musik. Det är spännande för man vet inte riktigt hur det stämmer i verkligheten..men det gick galant. HELT fullt pass och det är alltid roligt. Folk är igång nu....man är taggad. Tycker det är jättekul...nyårslöfte eller inte,skit samma det är en förändring...hur länge den vara spelar väl inte så stor roll...då har man i alla fall haft ambitionen. Saker händer på vägen...träningen går upp och ner. Jag har ju själv haft en period där jag inte varken haft lust eller motivation....är väl inte så konstigt! Jag va trött på hela "tränings-grejen" på nåt vis....på gym...på träningstjat,på besatthet. Nu mer läser jag INTE en enda blogg om träning...inte en enda.
Jag vill läsa om livet,om drömmar,om barn, inredning,familj,äventyr,snornäsor och dammsugning....LIVET. Älskar människors verklighet! Därför älskar jag instagram...man "flyttar" lixom in.....men mest för alla fina bilder. Älskar bilder!

Ett riktigt tufft pass fick jag till och det var så mycket svett under detta pass att jag aldrig skådat något liknande förr. Men spinning är bra på det viset att du själv HAR möjlighet att styra din puls,dagsformen får avgöra!

Nu är Johan iväg  och kör CrossFit och jag är ensam.Myser under filten!

Helg igen...det är ju inget annat??? Jag klagar inte....lite ledighet och trevliga planer för helgen!!!!!


MEKKA i Tidaholm gör väl även detta år stans bästa semlor. Kan inte ens tänka mig nåt annat!!!!!!



Ingen semle-älskare....

Julen är väck....lite vinterkänsla får vara kvar!

Ullbollen är ljuvlig!!!!

Är besatt av doftljus.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar