Summa sidvisningar

lördag 24 januari 2015

Min lille pojk!

Snö i drivor har vi!
Det tjatades om pulka innan sista kaffeskvätten var urdrucken i morse. Vi gav far i huset sovmorgon och fixade hotellfrukost...nja...typ...jordgubbar,gröt och gott bröd i alla fall. Han är tack å lov inte så kräsen...som gammal byggare utstår man en hel del mindre gott för smaklökarna. Han har druckit mixad torsk och jordgubbsmjölk, havregrynsgröt MED tonfisk och kesella på.. som  exempel på snusk.

Vi tog sparken till stan idag för att fixa X antal ärenden...gick som en dans. Inte så ofta man använder det färd medlet längre :o)

Nu är det bara jag och min minsta lille pojke här i soffan. Han tittar på Pippi och jag skriver till er.
Vi väntar in Johans föräldrar som ska komma på besök,jag hoppade över min planerade träning. Idag va det ett bra val att sitta och sniffa bannacke i stället. Han växer lite gossen och nu la jag undan 86 kläderna!!!! DOM har han slitit hårt på som ni förstår...haft samma storlek sen han va 9 månader nästan. Men nu är han en stor pojk ju....

Jag är i stort behov av kaffe,värdelöst att sätta sig ner i soffan med en film över sig...som gjort för att somna till!!!!!



Det va så där tyst och skönt en stund på morgonen.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar