Summa sidvisningar

torsdag 15 januari 2015

Inför helgen....

En sån där skön känsla att helgen närmar sig!
Älskar fredagar,den bästa av dagar!
Men först ska jag prestera..igen.En hemtenta i morgon!

Sen blir det att fira helg!

Egentligen skulle vi åkt till våra vänner i Bollebygd men fick avstyra det för att få tiden att räcka till vad gäller både hem och annat nu. Sen är det en lååååång bilresa med två barn. Vi åkte ju till Göteborg förra helgen och det är segt....Isidor är ingen älskare av att sitta i bilen. Hans lilla rumpa klarar det knappast. Sist hade han nästan sår....(mor hans klarar sig undan just sittsår...haha)

Hämtade tidigt idag, så mysigt. Få saker i livet ger mig så dåligt samvete som långa "dagisdagar". I den mån det går så hämtar jag tidigt. Dom trivs jättebra på alla sätt men hemma är ändå hemma.
Dom är ganska många timmar som det är nu så det känns det lyxigt att få en hel eftermiddag ihop.
Vi har bakat.....det är trevligt för oss alla.
Isolde har bakat...hon är grym på detta....

Sen var det ju så klart sanering av kök innan det va SPINNINGDAX för mig. är så nöjd med mitt nya pass och musiken...det blev riktigt bra denna gång!!!!!

Summera träningen efter jul och det var värst vad jag legat i.....inte funderat så mycket utan låtit lusten och kroppen fått bestämma...då blir det bra!
I helgen hoppas jag kunna träna lite med Johan...marklyft! Känner mig hel i kroppen för det nu.....det är ganska krävande för varenda lite kroppsdel så just marklyft planerar jag ganska noga.

Jag väntar på "Rakt in i hjärtat" ,har ni sett det på "ettan" kl. 21. Jag gråter mig förstörd....jag kan känna igen varenda en känsla av maktlöshet. Jag förstår inte hur mycket allt med Isidor påverkat mig förrän jag får se sjuka barn. Just där är jag skör, rädd och tacksam. I fredag ringde vår "doktor"...han berättade att han först och främst ville veta hur vi mådde, Då brast det....
Isidors prover visar att han kämpat bra med  sitt immunförsvar , det är inte "tipptopp" men mycket mycket bättre. Vi känner oss mycket lugnare nu vad gäller infektioner i alla fall.

Ha en fin kväll!
Här ser ni den "skräckens bok" och förklaringen till varför jag inte läst till "syrra" tidigare!!!!! Men det måste gå.....det ska gå...det KOMMER att gå!!!!!!!!

Bullar slängde vi ihop....


Bagarn Lenneér!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar