Summa sidvisningar

söndag 11 januari 2015

SPA, Disney on ice och snö!

Lite blogg paus.....medvetet....haft annat för mig :o)
Men så roligt med snö igen. Vi har varit i backen idag....

Igår fick vi tag i biljetter till Disney on ice..som jag letat,sen fanns det massor!
Så snabbt iväg till Göteborg. Vi var ute i god tid vilket var tur. Väglaget var sådär.
Detta är så bra, det tyckte vi alla även om  Isidor var i minsta laget och inte en enda bil fick han se.

Som tur va så åkte vi hem i bra tid då EGON gjorde sin entré så fort vi parkerat bilen.
God gud som det blåste.
Idag ser trädgården ut som ett slagfält.

EN härlig helg och idag börjar jag känna mig pigg igen...haft ett enormt sömnbehov sen tentan...haha. Detta drabbar mig alltid...jag kan sova dygnet runt.
Nu känner jag mig återställd igen.

I morse fick vi SPA av Isolde....älskade ungen.
Hon tänker på ALLA,alltid...
Isidor förstod inte alls varför vi skulle ha gurkor på ögonen...mycket knepigt!



EN tand på "trekvart"....snart är den väck!!!


Ompysslad!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar