Summa sidvisningar

söndag 18 januari 2015

Ny start!!!

I morgon börjar ny termin för oss på Högskolan. För mig betyder det att jag nu kommer in på mitt andra år. Nu har jag "bunkrat" upp med pennor och block i mängder.
I morgon kommer också en hög med nya studenter.

Söndagar är sköna dagar...man laddar inför en ny vecka.
Vi har stekt köttbullar för glatta livet här i kväll. Sen tror jag alltid att det räcker så mycket längre än vad det gör...dom lär snart vara slut!

Vi blev  bjuda på "söndagmiddag" hos mamma,så även syster med familj. Vi har hamnat i ett nytt skede i livet upptäckte jag idag. Barnen leker självständigt,man kan få äta varm mat,inte passa och jaga hela tiden.....så skönt det känns!
Jag har ett kroniskt bäbissug,det lixom ÄR så för mig. Som ni förstår har jag många gånger "gjort nåt åt det"...haha. Även om bara 2 av 5 barn varit planerade.
Nu finns det inte kvar så mycket av suget längre....ytterst lite när jag ser dessa små...(nattetid vill jag vara 18 år och inte ha ett enda bekymmer att nån väcker mig)

Johan gav sig ut på en löprunda och vi andra tände ljus och kollade på FROST denna underbara film.....älskar den!!!!

Hur jag sen skulle ta mig från soffan till gymmet var en gåta...när man satt sig till rätt med katten i knät och små barn fötter över magen....DÅÅÅÅÅ...ja, då är det bara att bestämma sig. Bara gört!!!
Jag har svårare och svårare att träna för att jag måste, jag MÅSTE vara lite mentalt med.....jag behöver ha med själ och hjärta också för att det skall bli bra. Det går inte alltid men för det mesta....

Så det blev ett lite blandat pass,gräslig träningsvärk sen gårdagens marklyft.

Nu lägger Johan barn och jag ska lägga mig i badkaret. Just såna saker är jag dålig på att ta mig tid för. men jag behöver det...lite skön musik i lurarna också!


Bullfika i soffan!!!!


Och tandfen har varit här i natt IGEN!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar