Summa sidvisningar

torsdag 29 januari 2015

Nya livet & torsdagskänslan!

Japp,börjat mitt nya liv!
Haha, näää....jag har återgått till mitt vanliga liv mer kanske. Nu är det ordning och reda på både mat och träning. Det satt långt inne denna gång,jag va så gräsligt omotiverad bara. Men sen är det bara att bestämma sig,vet att en del säger att SÅ lätt är det inte....nä,det kanske det inte är men säg mig då hur man i stället ska göra...man måste ju någonstans fatta ett beslut om förändring skall ske.
Jag gör inga stora grejer, jag drar ner på mina kolhydrater helt enkelt. Bort med bröd och fika! Räcker långt för mig. Äter mina mål som jag gjorde innan livet på högskolan....man faller in i detta snabbt!!!

Jag har pluggat hemma idag....det va annat inbokat så jag stod över 2 föreläsningar.

Kunnat pluggat här hemma i stället,funkar fint!

Nu har jag faktiskt TORSDAGSSTÄDAT innan jag ska hämta dom små. Händer inte ofta att jag tar från min pluggtid när jag väl har dom på dagis...men idag fick det bli så.
Brukar vara rädd om tiden jag har men man har också hus och hem att ta hand om!

Nu vill jag ha in lite VÅR.....
Hittat massor av fint jag vill ha....
Så fint tycker jag....men utan dom 4 ljusen som finns överallt! Hittade bilden på google.

Älskar dessa Design letters (Arne Jacobsen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar